GYIK




Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?

Igen, a vásárlás feltétele a regisztráció. A regisztráció menete rendkívül egyszerű, a név megadása mellett egy e-mail címre és egy telefonszámra van szükség. Ezen adatok megadását követően a megadott e-mail címre elküldjük önnek a felhasználó fiókjához tartozó ideiglenes jelszavát. Az első bejelentkezéskor ezzel a jelszóval tud belépni. Ezután lehetőség van a Saját fiókban a jelszó módosítására.

 

Hogyan tudom leadni a megrendelésemet?

A megrendelések leadásához részletes segítséget talál a Vásárlás menete menüpont alatt.

 

Van-e lehetőség módosítani, törölni a Kosár tartalmát?

Természetesen a megrendelés véglegesítéséig módosítható a Kosár tartalma. A Kosár ikonra kattintva az adott termékből vásárolni kívánt mennyiség növelhető, csökkenthető, valamint a Törlést választva az adott termék eltávolítható a Kosárból.

 

Mikor történik a megrendelések feldolgozása?

A megrendeléseket a megrendelések beérkezésének napján dolgozzuk fel, amennyiben a megrendelés munkanapon történik.

 

Hogyan tudom megnézni megrendeléseim állapotát?

A Bejelentkezést követően a Saját fiókon belül a Rendeléseim menüpontban ellenőrizheti megrendelései állapotát.

 

Hova kérhetem a kiszállítást?

Magyarország területén bárhova kérhető a csomag kiszállítása, a megrendelés rögzítésekor kiválasztott szállítási mód szerint.

 

Mennyi idő alatt szállítják ki rendelésemet?

A termékek mellett megjelöltük, hogy az adott terméknél mennyi a várható szállítási idő.

 

Mikor szállítják ki a rendelésemet?

 

A vevő címére történő kiszállítást az MPL Futárszolgálat végzi munkanapokon 8 és 18 óra között. A csomagponti átvétel esetén az MPL értesítést küld, hogy mikortól és hol (a megrendelés leadásakor kiválasztott csomagpont) vehető át a csomag.

 

Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?

A futár értesítőt hagy és felveszi a kapcsolatot telefonon a címzettel. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

A csomagponti és az alközponti átvétel esetén is a csomag 10 napig érhető el az átvételi ponton.

 

Milyen módon kell visszaküldeni a terméket?

Amennyiben a termék nem felel meg az Ön igényeinek a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti azt számunkra.

 

A termékek visszajuttatásához részletes segítséget talál az Elállás és szavatosság menüpont alatt.

 

Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

A termék beérkezését követően megvizsgáljuk és leellenőrizzük azt. Amennyiben a termék állapota minden szempontból megfelelő, akkor a számla sztornózását követően visszautaljuk a termék vételárát. A vásárló által kifizetett összeget - ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is - a KITE Zrt. haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül szolgáltatja vissza. A visszatérítendő összeget banki átutalás formájában juttatjuk vissza. Ebben az esetben az Elállási nyilatkozaton meg kell adni a számlatulajdonos nevét, valamint a nemzetközi formátumú bankszámlaszámot.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot Önökkel?

Webáruházunkkal kapcsolatos kérdésekben Webshop ügyfélszolgálatunkat telefonon, faxon és e-mailben is elérheti. Elérhetőségeink az alábbi linken találhatóak.

Egyéb ügyekben az info@kite.hu e-mail címen, illetve a központi telefonszámunkon (+36 (54) 480-401) kérhet tájékoztatást.

 

Panasz esetén

A KITE Zrt. a vásárló webshop@kite.hu e-mail címre elektronikus úton vagy a KITE Zrt. székhelyére postai úton megküldött panaszára a panasz megérkezésétől számított 8 napon belül írásban (elektronikus címre érkezett panasz esetén e-mailben, postai úton érkezett panasz esetén postai úton) válaszol.

A vásárló panaszával a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testülethez is fordulhat az alábbi elérhetőségeken: Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület (4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15., Tel.: +36 (52) 500-710, +36 (52) 500-745, Fax: +36 (52) 500-720. A vásárló alternatív vitarendezési fórumot is igénybe vehet a vita rendezéséhez az alábbi címen elérhető online vitarendezési platformon keresztül:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU.